Praktisk informasjon
En standard stand på en digital messe inkluderer en plattform med grunnleggende informasjon om deres skole/organisasjon, visning av presentasjonsfilm, 1 miniwebinar (maks 3 minutter), 1 linje/bruker for chat, 1 linje/bruker for videosamtale og mulighet for livestream. Dere melder dere på med standard stand i de landsdelene dere ønsker å delta i. Deretter kan man velge ekstra innhold (flere linjer for chat/video, kanaler og webinarer) for hver messe. Det er disse tilleggsvalgene som gjør standen «større» og mer innholdsrik på de digitale messene. Dere kan lese mer utfyllende informasjon om hvordan et digitalt standoppsett fungerer her.
Utstillere som vanligvis har hatt en fysisk stand på 9 eller 12 m2 med 1-2 representanter kan klare seg med det som er inkludert i en standard stand. Andre utstillere som normalt har hatt større stander og/eller flere representanter på standen kan også klare seg med dette, men enkelte vil se behovet for mer innhold i form av kanaler, samt ekstra linjer for å besvare flere henvendelser samtidig.
Behovet for antall linjer avgjøres av hvor mange som skal besvare henvendelser samtidig. Kanaler gir mulighet til å presentere innhold/underkategorier som dere vil fremheve. En kanal vil visuelt sett se helt lik ut som selve hovedstanden og inkluderer en presentasjonsfilm og en linje for chat og video. Webinarer er en fin måte å fremme deres budskap ytterligere på, og er noe vi anbefaler alle å benytte seg av. Dersom dere er usikre på behovet for antall linjer, kanaler og webinarer så kan vi hjelpe dere å tilpasse dette. Kontakt oss på info@tautdanning.no eller 73809750.
Priser ekstra innhold:
|
Pris per stk. per messe
|
Flere linjer/brukere chat
|
1900,-
|
Flere linjer/brukere til videosamtale
|
1900,-
|
Webinarer (maks 15 min)
|
2900,-
|
Kanaler (inkl. 1 linje chat og video)
|
3900,-
|
Ekstra innhold kan også etterbestilles på et senere tidspunkt.