Slik fungerer påmeldingen
Utdanningsmessene arrangeres i 6 ulike landsdeler i perioden uke 2 til uke 7 (se kart). I påmeldingen får din skole et anbefalt tidspunkt for besøk – dette ser du i boksen som vises til høyre når du velger din skole og region. Husk at skjema må sendes inn med send-knappen til slutt.
Etter innsendt skjema vil du motta en automatisk mail med informasjon om deres påmelding. Vi følger opp eventuelle spørsmål og ønsker i kommentarfeltet, eller dersom tidspunktet dere ble foreslått har fylt seg opp.
Når din skole er påmeldt arrangementet, vil dere få tilsendt mer informasjon om elevenes registrering til den digitale messeportalen, samt Rådgiverportalen.
Dersom du melder på elevene til fysisk messe og den ikke gjennomføres, vil dine elevers besøkstid bli stående og overføres til digital messe.
Har du spørsmål eller trenger hjelp til påmeldingsskjema? Ta gjerne kontakt med vår besøksansvarlig: e-post: tone@tautdanning.no | telefon 73809743.
* Må fylles ut