Bestillingsskjema

For standutstyr og tekniske tjenester

  • Bestillingsfrist 25. august
  • Ved bestilling etter fristen og etterbestilling på messene øker prisene med 25%.
  • Har dere behov for hjelp med utfyllingen ta kontakt på tlf 73 80 97 47 eller pr e-post til ida@messeselskapet.no.

Hva er inkludert i standleien?
Standleien inkluderer standvegger og frontdrager med skilt. Alt annet utstyr må bestilles i tillegg.

Nok strøm og lys
Dere bør ha minst 1 spot pr meter front på standen. Dette er ikke området å spare på. Husk også nok stikkontakter dersom dere har med utstyr som trenger dette.

Tepper
Gulvet i hallene ser sjelden bra ut. Kvaliteten på standen heves betraktelig ved teppelegging.

Oppheng av plakater o.l. på messeveggene
Alle bør bestille tilgang til festeanordninger for å sikre riktig oppheng av egne plakater ol.

Feil eller mangler
Husk å sjekke ordrebekreftelsen for feil når dere mottar den. Feil eller mangler med leveranser av varer og tjenester til arrangementet, må meldes fra om før eller under arrangementet, slik at vi kan utbedre feilen. Meldinger som kommer inn etter at arrangementet er over, gir ikke rett til reduksjon i ordresummen.

BRUKERNAVN

PASSORD